Garanti & reklamation

Ett problem är bara början på en lösning. Ditt hem och din upplevelse är viktig för oss! Du som bor i ett Hjältevadshus kan göra felanmälan genom att fylla i formuläret nedan.

Läs detta först!

Har du läst drift- och underhållspärmen?

I Drift- och underhållspärmen finns massor med nyttig information om hur du sköter ditt hus. Samla information i pärmen och se den som en värdehandling att överlåta vid eventuell försäljning av huset. Denna fick du vid tillträdet i form av en fysisk pärm och på ett USB-minne.

Gäller ditt ärende vitvaror?

Support och frågor angående vitvaror hanteras av våra leverantörer Siemens eller Miele. Det är viktigt att du har modell och serienummer till hands.

Länk: Siemens kundsupport.

Länk: Miele kundsupport.

Gäller ditt ärende värmepumpen?

Support och frågor ang. värmepumpen hanteras av NIBE. Det är viktigt att du har modell och serienummer till hands.

Länk: NIBEs hemsida

Du kan även hitta svar på några av de vanliga frågorna på vår problemlösningssida.

  • Varför är det kallt i huset?
  • Varför fungerar inte golvvärmen i badrummet?
  • Hur kontrollerar jag termostaterna?
  • Allmänt underhåll med tips från NIBE.

Gör din anmälan här

Du som fyller i formuläret kan förvänta dig svar från en medarbetare på Kundcenter inom fem arbetsdagar om hur vi går vidare med ditt ärende. Vår personal kommer att återkomma till dig måndag-torsdag mellan kl. 07.30-16.30.

  • ÅÅÅÅ streck MM streck DD
  • Dra filer hit eller
    Godkända filtyper: jpg, png, pdf, gif, jpeg, Max filstorlek: 10 MB.

    Vi jobbar med kvalitetsleverantörer

    Vi är stolta över att presentera våra leverantörer, tillsammans bygger vi hus med högsta kvalitet.