Den här webbplatsen använder cookies så att vi kan ge dig den bästa användarupplevelsen som är möjlig. Cookieinformation lagras i din webbläsare och utför funktioner som att känna igen dig när du återvänder till vår webbplats och hjälper vårt team att förstå vilka delar av webbplatsen som du tycker är mest intressanta och användbara. Du kan justera alla dina cookie-inställningar genom att navigera i flikarna på vänster sida.
Hitta kontor
Hjältevadshus finns alltid nära dig. Våra kontor finns utspridda i hela landet och våra medarbetare har mycket god kännedom om just ditt område och möjligheten att bygga hus där.
- Blekinge
- Bohuslän Norr
- Bohuslän Syd
- Borås
- Dalarna/Falun
- Eskilstuna
- Gotland
- Gävleborg
- Göteborg
- Halland
- Helsingborg
- Huvudkontoret i Hjältevad
- Jönköping
- Kalmar
- Karlskrona
- Karlstad
- Kristianstad
- Linköping/Norrköping
- Ljungby
- Malmö
- Nyköping
- Skövde
- Stockholm
- Sundsvall
- Södertälje
- Umeå
- Uppsala
- Varberg
- Västervik
- Västerås
- Växjö
- Älvsborg/Skaraborg
- Örebro
- Östersund
Kundservice
Vi vill ge dig den bästa husupplevelsen, och strävar efter den allra bästa servicen. För att komma i kontakt med oss, använd det här formuläret! Välkommen att höra av dig.
Vi har även en sida som svarar på många vanliga frågor, bl. a. om t ex värmen och värmepannan.
Läs mer här…
Restriktioner kring mindre akuta ärenden
För tillfället är vi restriktiva med serviceutförande efter de senaste restriktionerna med anledning av smittspridningen av covid-19. Vi prioriterar akuta ärenden men är återhållsamma med att göra besök hos våra kunder för mindre akuta ärenden. Vi hoppas att ni har förståelse och att vi gör bedömningar från fall till fall.
Har du läst drift- och skötselpärmen?
Många vanliga problem avhjälps med informationen i drift- och skötselpärmen som du fick när du flyttade in i ditt hus. Du har fått informationen antingen som en tryckt pärm eller på ett USB-minne.
Vi återkommer till dig när du fyllt i formuläret!
Du som fyller i formuläret kan förvänta dig svar från en medarbetare på Kundcenter inom fem arbetsdagar om hur vi går vidare med ditt ärende. Vår personal kommer att återkomma till dig måndag-torsdag mellan kl. 07.30-16.30.
Bra att veta!
- Samla gärna eventuellt uppkomna frågor efter slutbesiktning till ett rapporttillfälle. Allt för att göra det enkelt för er som kund inför vårt besök.
- Efter inredd ovanplan måste nyinstallerad ventilation och värme injusteras av behörig personal.